woensdag 6 mei 2009

tjonge, wat gaat de tijd toch snel

Een december was de laatste keer dat ik een blog heb gepubliceerd.
Wat ontzettend lang geleden!
Wat onzettend onbloggerig.

Niet dat er iets noemenswaaridgs gebeurd is sinds 1 december hoor, dus voor al die ongeruste zielen, bij deze geruststelling.

Ik ben helemaal tevreden en blij met mijn leven, en dan is de behoefte om te bloggen blijkbaar een stuk kleiner dan wanneer er allemaal vraagtekens in je leven rondwaren.
Dat is wel een bijzondere constatering. Als het goed gaat heb ik geen behoefte om dat uitgebreid te delen. Als het minder goed gaat dan blog en deel ik me suf.

Maar het gaat dus goed, mijn werk is super, thuis is leuk, anke doet het goed en de auto doet het ook nog ;-)

Dus onthoud goed, geen nieuws is goed nieuws, hopenlijk tot heeeeeeeel veel later

Geen opmerkingen:

Een reactie posten