maandag 10 mei 2010

update


hier dan eindelijk een berichtje.
waarom ben ik zo lang afwezig geweest?
ik zal het je vertellen:
In mijn brein had zich een idee geplant
Mijn website moest professioneler. Als ik de website af had zou ik de blogger blogs importeren en samenvoegen en alles over laten gaan in een nieuwe blog.
En zo geschiedde. Na uitgebreid onderzoek, aanschaf van verschillende boeken besloot ik voor wordpress als cms systeem. Gratis, makkelijk en zeer uitgebreid.
voor de site heb ik wordpress geïnstalleerd, een vormgevingkje uitgezocht, opmaak gemaakt, tekst ingevoegd, foto's geplaatst en klaar..... zou je denken.

geen website te vinden, nergens (alleen de werkpagina kon ik vinden)

grrrrrr, alles eraf gehaald en opnieuw geïnstalleerd een vormgevingkje uitgezocht, opmaak gemaakt, tekst ingevoegd, foto's geplaatst en klaar..... zou je denken.

mooi niet dus, plaatjes stonden allemaal door elkaar, links werkte niet, pagina's waren danig in de wat........

grrrrrrr grrrrrr, alles eraf gehaald en opnieuw geïnstalleerd een vormgevingkje uitgezocht, opmaak gemaakt, tekst ingevoegd, foto's geplaatst en klaar..... zou je denken.

website gevonden, plaatjes staan goed teksten goed, links werken. even proberen in een andere browser..............

grrrrrgrrrrrrrgrrrrrr doet het alleen in Internetexploreer.

alles eruit geknikkerd en pauze genomen.


En nu?

nu maak ik een nieuwe site met een ander programma, een programma waar iemand die ik goed ken zeker mee kan werken, iemand die heeft aangeboden te helpen als ik er zelf niet uitkom.
Lijkt me toch een beejte veiliger voor mijn gemoedstoestand.

Later meer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten