donderdag 1 oktober 2009

blind date

hoi,

ik ben Wendie en ik heb je naam gekregen van een vriendin die jou wel geschikt vindt voor mij??

hoi,

Lola heeft mij jouw mailadres gegeven omdat zij denkt dat wij elkaar wel eens aardig kunnen vinden????

Hoi,

je kent me niet, en ik jou ook niet maar daar kunnen we verandering in brengen natuurlijk???


Hoi,

Zullen we een keer wat afspreken om de grote wederzijdse onbekendheid op te heffen?????


Hoi,

We zijn gekoppeld door een wederzijdse kennis, ik zal iets over mezelf vertellen en dan hoop ik dat ik snel iets van je hoor?????

Hoi,

Hoe begin je in vredesnaam een mail aan iemand die je niet kent?

Sterker nog, een mailtje aan iemand waar je niks van weet behalve een naam en een e-mail adres?

Mijn oproepen voor een leuke man hebben me een mailadres opgeleverd. En aangezien ik geen watje wil zijn (na al dat geroep over daten enzo) ben ik van mening dat ik deze manspersoon moet contacteren. Maar goed, ik denk er nu al een paar dagen over na waar ik mee moet beginnen. Ik heb namelijk echt geen idee wat ik allemaal moet vermelden. Ik snap dat ik niet in detail hoef te treden maar, net als met internetprofielen, is het nogal precair wat je van je zelf laat zien. Ik weet ook niet of de man in kwestie weet dat zijn gegevens zijn doorgegeven, daar deed de doorgever in kwestie nogal geheimzinnig over.

Misschien maakt het ook wel niet uit, is ie zo overdonderd dat ie het geweldig vindt of schrikt ie zo dat het bij voorbaat al kansloos is. Anyway, ik stuur een mail, met daarin mijn email adres, en hoe het gegaan is, wat algemene info en de rest laat ik aan hem. Niks te verliezen, er kan niks verkeerd, toch?!

Vanavond stuur ik het mailtje, echt waar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten