zondag 15 november 2009

update

Na ruim een week bezit te zijn met klusjes en andere zaken om geld in te zamelen bij deze een update:



  • € 20 oppassen


  • € 5 verkoop inboedel


  • € 20 kado gekregen


  • € 40 texen


Nog in het vat:





  • € 100 een kus


  • € 35 tafelkleed


  • € .....nog onbekend voor strijkwerk


  • € .... nog onbekend voor herstelwerk


En wie nog wat weet, ik houd me aanbevolen!!





Dan nog iets anders.



Tot nu toe heb ik heel erg veel lieve reacties ontvangen en daar ben ik echt ontzettend blij mee, het geeft me een heel bijzonder gevoel dat er zo veel mensen zijn die meeleven.





Daarom daarvoor, iedereen heel erg bedankt, het is heerlijk om te ontdekken dat de wereld een warme zachte plek is waar heel veel mensen best wat over hebben voor een ander.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten