zondag 13 december 2009

voorbereiding Burkina Faso

Na 3 weken lang klusjes doen wordt het nu weer wat rustiger.
Voor al jullie nieuwsgierige aagjes; dit is wat ik allemaal heb gedaan de afgelopen weken:
een kookboekje gemaakt,
spullen uit mijn huis verkocht (cappuchinoklopper)
gestreken,
een plafond en een aantal wanden gewit,
broeken gerepareerd,
sinterklaascadeau's gemaakt,
een tekst geschreven voor een website,
een tafelkleed geschilderd (2x omdat de kat er een kapot heeft gemaaakt :-()
opgepast,
op tijd naar bed gegaan
en iemand digitaal gezoend.

Alles bij elkaar heb ik 300 euro verdiend in deze weken en daar ben ik hartstikke blij mee.
Maar er is meer want niet alleen heb ik geld verdiend maar ik heb ook geld uitgespaard:

ik heb een vest gekregen,
de oppas heeft een paar keer voor niks opgepast,
ik heb sandalen voor mijn dochter te leen gekregen,
grote tassen kan ik van iemand lenen,
een schrift om tijdens de reis alles bij te houden was een kadootje
en ik ben een paar keer getrakteerd om geld uit te sparen.

Bij deze wil ik dan ook al mijn sponsors bedanken:

Els W, Els b, Sandra, Jolanda, Inge, Thijs, Brigitte, Gaby, Nussia, Maarten, Susan, Johan, Sinterklaas, mijn vader en mijn moeder.
Allemaal hartelijk bedankt voor jullie hulp en voor jullie bijdrage! ik vond het echt super dat er zoveel mensen zijn die willen helpen als je er om vraagt. Heerlijk.

Binnen een week vertrekken we. Donderdag was mijn laatste werkdag dus de vakantie is wat mij betreft begonnen.
We zijn zo goed als klaar om te vertrekken, de inentingen zijn allemaal gezet, de malariapillen zijn zijn opgehaald, de verzekering is afgesloten en de spullen liggen (gedeeltelijk) klaar.

Ik hoop tijdens de reis ook een paar keer te kunnen bloggen zodat ik kan delen wat we allemaal meemaken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten