zondag 17 augustus 2008

De vakantie zit erop en we zijn weer thuis! HEERLIJK.

Ondanks de regen hebben we toch een hele fijne tijd gehad maar ik ben ook erg blij dat het er weer op zit.
Morgen beginnen we weer met het gewone leven. Vandaag is het nog was- en rommeldag en dan morgen: Naar school en werken. Ik kan nou niet zeggen dat ik overloop van de zin om weer te gaan werken maar ik ben wel erg gerust dat het normale ritme weer zijn weg gaat vinden in mijn leven. Vakantie is naast enorm plezierig ook de meest ongeorganiseerde tijd van het jaar (al is kerst nog net een tikkie erger). Het hele slaap, eet en dagritme ligt volkomen door de war. Maar vanaf morgen is dat weer afgelopen.
Zal ik iets over de vakantie vertellen? Het was allemaal niet zo heel spannend hoor. Anke heeft een week lang een kinderprogramma gevolgd en padden gezocht en ik heb me bezig gehouden met artistiek fotograferen. Je leest het goed, artistiek fotograferen, dat heeft dus niks te maken met mooie plaatjes maken maar plaatjes met een onderwerp, plaatjes die bijzonder zijn of plaatjes die iets te zeggen hebben. En binnen de context waren dat dan ook wel mooie plaatjes. Maar nu ben ik weer thuis en kijk ik naar de srapels foto's die ik heb gemaakt en denk ik ....... 'tja, toen was het heeel bijzonder maar nu lijkt het meer rommel' En dat zet me gelijk weer met mijn beide benen op de grond. Ik ben geen fantastische fotograaf en morgen moet ik gewoon weer werken voor mijn geld. Ontnuchterend maar ook wel fijn, alles gewoon weer bij het oude.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten