zondag 3 augustus 2008

EEN WONDER

Er is een ongelooflijk wonder gebeurd, ik zal het uitleggen.
Ik ben nogal een bijgelovige ziel, en gelovig en gevoelig. Ik ben dus ook al een tijdje erg geinteresseerd in het "vraag en je zult ontvangen" principe. Denk aan 'the secret', de wet van aantrekkingskracht en dat soort theorien. Ik vind het erg prettig om te geloven dat ik mijn leven in eigen hand heb. Om die reden probeer ik wat ik wil altijd zo duidelijk mogelijk te vragen wat ik wil, leuke man, fijne baan, dat soort dingen. Vandaag had ik een beetje de pe in, geen idee waarom maar ik voelde me een beetje rot, eenzaam en verlaten. Ik heb gevraagd om een oppepper. Iets, een teken of zo waar ik lekker blij van wordt. Ik hoopte eigenlijk op een reactie op een sollicitatie die ik onlangs heb gedaan maar die zat niet bij de post, alleen rekeningen. Daar knapte ik niet echt van op. Om mezelf wat op te fleuren ben ik naar de bibliotheek gegaan, van een boel boeken om me heen knap ik altijd wel op. En wat gebeurder er onderweg? Ik vind het echt geweldig. Tijdens het fietsen kijk om me heen en opeens zie ik daar, op de stoep iets liggen om te stoppen. Er lag daar een knisperig, nieuw briefje van 50 euro in de wind te wapperen. als ik om me heen kijk is er geen mens te bekennen. Ik stap van mijn fiets, kijk nog eens om me heen maar nog steeds geen mens. Ik bekijk het briefje goed maar volgens mij is het echt. HET IS ECHT!!! IK HEB GEWOON 50 EURO gevonden, zomaar!!! Het voelde als een teken, het teken waar ik om gevraagd heb. Ik heb om een teken gevraagd en ik heb 50 euro gevonden. Gelijk in de stad maar een leuk nieuw nagellakje gekocht, om het te vieren. Wat een bijzondere dag, voor een gelovige ziel als ik!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten