vrijdag 10 oktober 2008

column

De columnwwedstrijd is een aflopende zaak.
Mijn column staat op pagina 9, ik ben vooruit gegaan.

Ik stond op pagina 14 dus ik ben gestegen.
Op de site van viva is een heftige discussie over de eerlijkheid van de columnwedstrijd.
Volgens vele dames gaat het helemaal niet eerlijk, en ik ben het daarmee eens.
De dame die op de eerste plaats staat staat daar al vanaf het begin en er hebben meer dan 2000 mensen op haar gestemd. Voor het contrast, op mij hebben 14 mensen gestemd.
Nou ben ik niet zo verzuurd hoor, ik ben al retetrots op mezelf dat ik heb durven publiceren. Maar het voelt wel oneerlijk. Niemand die nu nog een column uploadt heeft nog een kans. Dus de winnaar is al bekend, al duurt de wedstrijd nog een week.

Een ander ding wat ik heb ontdekt is dat het op internet stikt van de schrijfwedstrijden. Dus als je echt wilt publiceren of iets wilt winnen dan zijn er mogelijkheden genoeg.
Ik vraag me af hoe lang het duurt voor je ontdekt wordt, of voor je de moed verliest. En natuurlijke welke eerste is. In de meeste gevallen de laatste, maar stel je toch voor de eerste. En als dat een paar keer achter elkaar gebeurd dan voel je je toch helemaal de koning te rijk.
Lijkt me geweldig, toch maar eens proberen nog een verhaaltje uit mijn pen te persen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten