vrijdag 3 oktober 2008

spannend!

Oehoe,

Ik heb een column geschreven en geplaatst!!
Wow ik laat gewoon een van mijn schrijfsels meedoen aan een wedstrijd.
De viva column wedstrijd.
En je voelt hem al aankomen natuurlijk.
Ik ga jou vragen te stemmen!!
Jajaja, je kunt stemmen op de volgende link: http://www.viva.nl/viva-column/
Er staat een maffe foto van mij bij, dus schrik niet als je me niet herkent, hahaha.
Je moet je aanmelden en inloggen om te mogen stemmen maar dat kost niks (hooguit een paar minuten) en je wordt niet bedolven onder spam als je het doet.
En bedenk goed, je doet het niet alleen voor mij maar ook voor jezelf. Stel je toch eens voor, krantenkoppen vol over deze verpletterende leuke nieuwe columniste van de Viva. en daar heb jij dan aan meegeholpen, das toch een heerlijk vooruitzicht?!
Ow ja, je kunt ook prijs winnen, een prachtige camera, ook leuk toch.

Een klein dingetje, mocht je een van de andere verhalen nou beter vinden, dan... bedenk zelf maar wat je het beste vind. Ik ga je natuurlijk niks verplichten (snik).

De column gaat over mannen, tuurlijk wat anders. Maar meer verklap ik niet want dat zou zonde zijn, dat heb je niks meer om je op te verheugen.
Vooruit houd je niet langer in en STEM WENDIE
(voor alle mensen van mijn oude werk, klinkt bekend he!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten