woensdag 19 november 2008

is het al winter?

Er is iets vreemds met me aan de hand, al enkele dagen, misschien al wel een week.
Ik word wakker voor de wekker gaat!
Is dat raar? voor mij wel aangezien ik normaal gesproken zeker 3 keer de snoozeknop raak voor ik iets van wakker lijk. Maar het wordt nog gekker. Als ik wakker wordt, voor de wekker dus, dan heb ik ook echt zin om op te staan. Echt zin bedoel ik dan he. Zin om uit bed te springen, me aan te kleden en ..... naar buiten te gaan. Dit gedrag is me volkomen vreemd. Nog nooit heb ik zoiets meegemaakt. Goed, ik spring dus uit bed, trek mijn kleren aan, schud de hond wakker en trek er opuit. Buiten is het donker en nattig en heerlijk. Ik voel me volstrekt waanzinnig maar ik geniet er echt van. De wandelingen worden steeds langer en helemaal koud en fris kom ik weer thuis.
Morgen ga ik nog een stapje verder, kijken hoe het is om een stukje te rennen. Let op, ik word echt nog eens een sportief type.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten