maandag 10 november 2008

nieuwe dingen

Tjeetje, ik ben behoorlijk nalatig geweest. Een maand lang niks laten horen.
Niet dat er nou zo bijzonder veel te melden is, ik heb een nieuwe baan en dat is het. Al mijn energie gaat in mijn baan op dit moment. Maar het is super!
Ik heb echt een leuke baan die goed past en het bevalt me bijzonder goed.
Alleen wel een beetje nieuw allemaal en dat kost tijd en energie. En dan blijft er niet veel over, eerlijk gezegd.

Afgelopen zaterdag ben ik nog op een feestje geweest van mijn oude werk. En ondanks dat het een heel leuk feest was ben ik zooo blij dat ik daar niet meer werk. Eens te meer een bevestiging dat ik de juiste keus heb gemaakt.

Dolgelukkig ligt voorlopig even stil. Het idee wat ik zelf zo geweldig vond blijkt helemaal niet aan te slaan en dat is eigenlijk ook wel prima. Ik vind het wel zo lekker rustig nu zonder dat ik me daar ook nog druk over hoef te maken.

Dus eigenlijk ben ik gewoon lekker blij en opgewekt, aan het werk in mijn nieuwe baan en thuis geniet ik van mijn rust.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten