dinsdag 1 juli 2008

afleiding

Er komt best veel kijken bij het opzetten van een eigen bedrijf.
Ik doe hard mijn best om mijn aandacht erbij te houden maar vandaag viel het me zwaar.
Volgens mij heb ik het nog niet verteld maar de bedoeling van mijn bedrijf is dat er contact gelegd gaat worden. Een soort datingsite maar dan anders, leg ik later nog wel eens uit. Goed, daten dus en daarbij ben ik de eerste proefpersoon van mijn eigen concept. Ik ben dertiger, single en toe aan een nieuwe relatie. Duidelijk tot zover lijkt me. Ik zet mezelf de markt in en de mannen komen op me af gevlogen als bijen op een pot honing. Tot nu toe heb ik nog niet echt stappen ondernomen, alleen plannen gemaakt. Maar vandaag was het warm! en als het warm is kan ik nog maar aan een ding denken en dat is, nog meer warmte. Warme zwetende lijven bij elkaar, een beetje plakkerig, lakens een beetje nattig, ach, je kunt je er vast iets bij voorstellen. Het gevolg is dat ik me niet kan concentreren op daten. Want als je zin hebt in lichamelijke actie dan kun je niet rustig nadenken over daten. Daten gaat over jezelf lief en leuk presenteren, en zweterig en plakkerig lijkt me niet een al te beste eerste indruk maken.
Daarom heb ik vandaag aandacht besteed aan het maken van visitekaartjes, om af te koelen.
Vistaprint blijft me vanaf mijn scherm toeschreeuwen dat ik 250 kaartjes gratis kan laten maken. Maar dan wel in hun standaard opmaak, met hun logo op de achterkant. Als ik het wil zoals ik bedacht heb, met mijn eigen tekst en mijn logo op de achterkant kom ik op het magnifieke bedrag van 27 euro en nog iets. Gratis amehoela, ik ben gelijk bekoeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten