vrijdag 18 juli 2008

dolgelukkig niet meer online

Denk je dat je het voor elkaar hebt, knalt de server eruit. zo dat is eruit.
Heb ik eindelijk, eindelijk na lang ploeteren de website online. En iedereen laten weten dat de website online is klapt de server eruit. Niks website, niks mail. Ik voel me helemaal afgesloten.
Het is een teken, ik weet het zeker.Vandaag ben ik dus de hele dag op zoek geweest naar een niewe hosting service. Wat een ellende. Er zin echt honderduizend van die bedrijven met allemaal ongeveer dezelfde diensten tegen ongeveer dezelfde prijzen. Tig vergelijkingsites met elkaar buitengewoon sterk tegensprekende berichten. Hele ochtend aan besteed en nu uiteindelijk een gekozen. Geen idee waarom hun precies. Hun lay out sprak me erg aan en de taal was duidelijk en ze hadden voorbeelden van klanten, erg prettig. Bovendien is de prijs duidelijk en hebben ze goede mogelijkheden om gigantisch uit te breiden. mocht het nodig zijn.
Ok, tot zover alles duidelijk. Alleen een klein dingetje. Om me aan te melden moet ik wel mijn oude hostigservice stopzetten. En daar zit hem de crux. Mijn website draait nog op de server van de man die me de website heeft gegeven. En van die man krijg ik nog steeds een beetje knikkende knietjes. Daarom is het teken. Ik moet los van die bibberende benen voor een man die ik al anderhalf jaar ofzo niet meer heb gesproken. LOS moet ik. Dus vandaag heb ik geprobeerd hem te bellen. Alle moed verzameld, nummer opgezocht, diep adengehaald en gebeld. Je raadt het al.... niet thuis. Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten